Безкоштовно з усіх стаціонарних і мобільних телефонів в Україні

Битва за контейнери

Ви знаєте, що занедбані, нікому не потрібні контейнери продають та отримують за це великі гроші? Не чули і не бачили? Про це популярний канал Discovery Channel протягом багатьох років знімає захопливу передачу «Битва за контейнери».

У чому головний сенс популярної телепередачі

Винахід морського контейнера зробив революцію у логістиці та доставці товарів. Це одна із цеглинок сучасної глобалізації та міжнародної транспортної мережі. Незважаючи на те, що морські перевезення існують вже сотні, а то й тисячі років, транспортний контейнер з’явився всього лише в 50-х роках XX століття. Контейнер — по суті, великий залізний герметичний ящик, який використовується для транспортування чого завгодно — речей, автомобілів, техніки та навіть зернових культур. Їх перевозять всіма видами транспорту — морським, автомобільним, залізничним та навіть авіаційним. Але, звичайно, найбільш поширений варіант — морський / океанський контейнеровоз  близько 90% не насипних товарів доставляється по воді.

Щодня у морські порти США приходять сотні тисяч контейнерів.

Бувають випадки, коли вантаж не дійшов до адресата або під час транспортування його пошкодили, або за цей час щось змінилося в одержувача — такі контейнери простоюють на складі не один десяток років. В такому випадку американські закони дозволяють продавати на відкритих торгах майно непотрібних контейнерів для відшкодування витрат за простій та зберігання.

Заповзятливі американці вирішили не просто продавати майно на аукціонах, а й попередньо залишати вміст морського контейнера в таємниці. А сам аукціон перетворити в шоу.

Групі оцінювачів та фахівцям з торгів представляють контейнер для транспортування та зберігання речей, що всередині — нікому невідомо. Всього на кілька хвилин його розкривають, щоб дати можливість візуально ознайомитися з вмістом і вирішити, чи варто торгуватися. Ведучий підігріває інтерес публіки, повідомляючи маршрут проходження вантажу, адже сюди його везуть з усього світу.

Аукціон проходить швидко та емоційно, нагадуючи спортивні змагання, у покупців немає часу на роздуми. Вартість лота варіюється від 100 до 30 тис. доларів.

«Кіт у мішку» або скриня з золотом

Купуючи вміст контейнера, учасники можуть добре заробити. Адже вартість транспортування контейнера коштує великих грошей, тому не багато хто погодиться перевозити дешевий вантаж таким дорогим способом. Хоча бувають винятки, коли в дорогих, добре упакованих коробках, перевозять нікому не потрібний мотлох. І навпаки, коли в «убитому» на вигляд контейнері, десь в кутку, серед ганчір’я виявляються злитки золота.

Так в одній з передач, при розкритті контейнера, який слідував з Італії, в перших рядах лежали дорогі вітрини для взуття та стояли великі коробки. Інтуїція підказувала учасникам, що в цих коробках елітне взуття. Після запеклого торгу, за контейнер заплатили 30 тис. доларів, але при розпакуванні в них виявилися гумові капці, вартістю не більше 1 долара. У цьому лоті учасник втратив 24 тис. доларів.

Але не все так сумно, якби після розкриття кожного контейнера учасники залишалися в «мінусах», шоу не отримало б такої популярності та його не знімали б сезон за сезоном. Більшість контейнерів містять в собі міні склад антикварних та дорогих речей.

Найбільш виграшні придбання в контейнерних війнах

  • Контейнер, в якому перевозили устаткування для ферми, знаходився індивідуальний вертоліт, вартістю 65-70 тис. доларів.
  • Купивши контейнер за 16 тис. доларів, учасник виявив під купою непотрібних речей новенький автомобіль Porsche Cayenne.

  • Автомобіль-амфібія Lotus Esprit Суперагента 007 Джеймса Бонда з фільму «Шпигун, який мене любив». Після закінчення зйомок продюсери картини залишили машину в контейнері та забули про неї на довгі роки. І коли в 1989 році переможець аукціону всього за $ 100 розкрив контейнер, він навряд чи припустив, що пом’ятий автомобіль без коліс, трохи пізніше принесе йому кілька сотень тисяч доларів. І вже в наш час один з найбагатших, людей світу та відомий підприємець Ілон Маск викупив цей автомобіль майже за 1 млн. Доларів США.

  • У 2011 році покупець контейнера знайшов в ньому перший випуск коміксів про Супермена. Через рік цей екземпляр був проданий за рекордну суму у 2,16 млн доларів. Але незважаючи на неймовірну цінність знахідки, покупець так і не став переможцем. Річ у тому, що комікс був вкрадений у 2000 році з дому популярного голлівудського актора Ніколаса Кейджа та мабуть, захований викрадачем в контейнері. В результаті, цінність повернулася до первісного господаря, а герой аукціону до нових походів за щастям.

Хто вони — головні герої?

Головні герої телепередачі — це професійні оцінювачі та власники невеликих антикварних лавок. Протягом чотирьох сезонів у торгах беруть участь одні й ті ж покупці, які мають аналітичний склад розуму та здатні приймати рішення миттєво. Всі вони по-своєму цікаві та привертають до себе увагу. Завдяки досвіду герої моментально можуть визначити історію кожного покинутого контейнера — хто був колишній господар, його національність, стать, вік, рід занять та навіть долю. Але, зрозуміло, не це найголовніше, що цікавить учасників — азарт та прагнення розбагатіти — головні рушійні сили змагання.

«Битва за контейнери» — це багатосерійне шоу, яке варто подивитися та розширити свій кругозір. Крім захоплення та інтриги, тут відбувається справжній шквал емоцій — переживання через невдалу покупку та радість від виграшної угоди. Також не можемо не згадати, що у програми є безліч наслідувачів на різних каналах та в інших країнах.

Канада, Великобританія, Франція та інші випускають свої версії шоу. «Storage Hunters», «Storage War» — також користуються великою популярністю, адже сегмент індивідуального зберігання (Self Storage) дуже поширений на заході та практично кожен житель Північної Америки чи Європи, хоча б раз в житті користувався послугами сервісів тимчасового зберігання.

За мотивами передачі, випущено кілька комп’ютерних ігор, де кожен може спробувати себе в ролі мисливця та знайти свій контейнер. Навіть вічний хіт всіх часів, популярна гра GTA містить «Битву за контейнери».

Аукціон покинутих контейнерів в Україні

Багато старожилів «Столичної Кладовки» подивившись Discovery запитують, коли й ми почнемо розпродавати майно з контейнерів або боксів для зберігання. Деякі, навіть не бувши клієнтами дзвонять або пишуть тільки з цією метою та ставлять однакові питання про аукціон контейнерів з речами. Мабуть, авантюризм, прагнення швидкої наживи та легкий екстрим не дають спокою нашим співвітчизникам.

Детально відповідаємо на всі питання громадян, яких це цікавить:

  1. Історія індивідуального зберігання речей в Україні не настільки тривала, щоб накопичити навіть невелику кількість контейнерів для шоу. І в цілому, нам важко зрівнятися з США, Китаєм та Європою у їх кількості обороту або площ індивідуального зберігання.
  2. Наші люди бережуть і як правило, трепетно ​​ставляться до своїх речей! Навряд чи хтось залишить щось справді цінне. І точно не забуде — 100%
  3. Відсутність необхідного законодавства, що дозволяло б легко і швидко виставляти майно на аукціон.

Але життя триває, час біжить швидко, прогрес не зупинити й будемо сподіватися, що в якомусь найближчому майбутньому на одному з провідних українських ТВ-каналів з’явиться наша Українська Битва за Контейнери.

Show must go on!