Ви запланували переїзд офісу, а новий ще не орендували?
Справи похитнулися, кудись треба прилаштувати офісну техніку та меблі на час затишшя і обмірковування бізнес планів. Адже відкриваючи бізнес багато не шкодують грошей на дорогі меблі і якісне обладнання. Відразу не продати, подарувати шкода. Вихід є. Ще не закінчився офісний переїзд ми організуємо вам тимчасове зберігання меблів, коробок та інших речей. Ремонт, переїзд та революція це синоніми. Ми згладимо всі незручності.
Столична Кладовка – професійний сервіс зберігання речей.
- Вам сподобаються умови:
- У вашому розпорядженні кімнати будь-якого розміру;
- Оренда міні-складу на будь-який термін від одного тижня;
- Температурний режим;
- Цілодобовий доступ. Відвідування в будь-який час зі своєю карткою доступу і пін -кодом для сигналізації;
- Багаторівнева безпека, протипожежна система оповіщення;
- Зрозуміла оплата – немає комісійних, комунальних і прихованих платежів;
- Юридичне оформлення договору оренди.
Орендуйте у нас свій тимчасовий склад для зберігання і Ви станете постійним клієнтом! У нас можна зберігати будь-яке офісне майно, включаючи архіви і документи. Складські послуги вже більше 15 років–наш профіль.