Сезонність є важливим аспектом під час реалізації будь-якої продукції. Норма товарного запасу сезонних товарів передбачає покриття максимального попиту, але що робити із залишками товарів після закінчення сезону? Оренда постійного складу не є оптимальним рішенням, оскільки більша частина площі буде пустувати. У цьому випадку рекомендується скористатися послугами сезонного зберігання.
Власники бізнесу піклуються про правильне зберігання тимчасово незатребуваних товарів, щоб зберегти їхні споживчі характеристики та зовнішній вигляд. Сезонне зберігання товарів є найзручнішим способом організації сезонного зберігання, оскільки підприємець оплачує за зберігання фактичного обсягу продукції та не переплачує за повітря. Він платить за зберігання великої кількості товарів у сезон, і тільки за залишки товарів поза сезоном. Таким чином, це ефективне рішення для зберігання тимчасово незатребуваних товарів.
Послуга сезонного зберігання товарів вигідна для багатьох видів бізнесу. Наприклад, для реальних або інтернет-магазинів одягу, взуття, спортивного інвентарю, господарських товарів, рекламних компаній та event-бюро, підприємств громадського харчування, автосервісів та автомагазинів, підприємств ландшафтного дизайну тощо. Будь-які підприємства, робота яких пов’язана із сезонністю та мають великі зміни обсягів товарів на складі, мають задуматися про порівняння витрат на свій власний склад із витратами на відповідальне зберігання. Чим більші коливання обсягів товарів, тим вигіднішим буде відповідальне зберігання.